Korzystając z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia przeglądarki decydujące o ich zapisywaniu.
Kliknij, aby dowiedzieć się więcej o Polityce Cookies.

  OK
Netto Brutto
Twoje konto
0 prod., 0,00
Zobacz koszyk

Regulamin sklepu

REGULAMIN KORZYSTANIA ZE SKLEPU IDEALNY UPOMINEK

Niniejszy regulamin określający zasady korzystania i dokonywania zakupów w sklepie internetowym Idealny Upominek (www.idealnyupominek.pl) stanowi regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2017 r. poz. 1219 tj.).

§1 Definicje

1. Adres dostawy – wskazane przez Klienta Dane adresowe na które zostaną wysłane zamówione Produkty.
2. Cennik dostaw – aktualnie obowiązujący cennik kosztów Dostawy, dostępny na stronie internetowej Sklepu.
3. Dane adresowe – imię i nazwisko lub firma, ulica i numer budynku lub numer w miejscowości, kod pocztowy oraz miejscowość Klienta.
4. Dostawa – usługa przewozowa zamówionego Towaru po cenie zgodnej z Cennikiem dostaw.
5. Karta produktu – pojedyncza podstrona Sklepu zawierająca informacje o pojedynczym Produkcie.
6. Klient – przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. 2017 r. poz., 2168 , dokonujący u Sprzedającego zakupu. Sklep nie jest przeznaczony dla konsumentów w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego.
7. Kodeks cywilny – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 roku (Dz. U. z 2017 poz. 459 t.j.).
8. Koszyk – lista produktów wybranych przez Kupującego spośród Produktów oferowanych przez Sklep.
9. Płatność – metoda dokonania zapłaty za Produkty i Dostawę wymieniona na stronie internetowej Sprzedającego.
10. Produkty – przedmioty oferowane przez Sprzedającego w Sklepie.
11. Regulamin – niniejszy regulamin wraz z załącznikami do niego.
12. Sklep – sklep internetowy dostępny pod adresem www.idealnyupominek.pl za pośrednictwem którego Kupujący może złożyć Zamówienie.
13. Sprzedający – Grupa Perfreccto s.c. Justyna Gawron i Piotr Gawron s.c.
14. Umowa – umowa sprzedaży w rozumieniu art. 535 Kodeksu cywilnego.
15. Wada – wada fizyczna w rozumieniu art. 556(1) § 1 Kodeksu cywilnego.
16. Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego złożone za pośrednictwem Sklepu określające rodzaj i ilość zamawianych Produktów, sposób dostawy, rodzaj płatności; dane Kupującego, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedającym.

§2 Warunki ogólne

1. Umowa zawierana jest w języku polskim, zgodnie z polskim prawem i niniejszym Regulaminem.
2. Wszystkie ceny podawane przez Sprzedającego na Kartach produktu wyrażone są̨ w polskiej walucie (złoty) i są̨ cenami netto (nie zawierają̨ podatku VAT) chyba, że wyraźnie zaznaczono inaczej.
3. Ceny Produktów nie zawierają również kosztu dostawy, który określony jest w Cenniku dostawy.
4. Potwierdzenie istotnych postanowień Umowy w celu uzyskania dostępu do tych informacji w przyszłości następuje poprzez:
a) potwierdzenie Zamówienia wysyłane na wskazany przez Klienta adres e-mail, zawierające rodzaj i ilość zamówionych Produktów, ich cenę oraz Dane adresowe wskazane przez Klienta oraz link do samodzielnego pobrania niniejszego Regulaminu.
b) dołączenie do zrealizowanego Zamówienia faktury w formie papierowej, lub, za zgodą Klienta, przesłanej na wskazany adres e-mail, w formie elektronicznej.
5. Warunkiem przystąpienia do realizacji Zamówienia jest posiadanie przez Klienta aktywnego konta.
6. Założenie konta w Sklepie wymaga rejestracji, która następuje poprzez kompletne i prawidłowe wypełnienie formularza rejestracyjnego znajdującego się na stronie internetowej Sklepu. Warunkiem założenia konta jest podanie kompletnych Danych adresowych Klienta, jego NIP oraz określenie loginu i hasła umożliwiających Klientowi dostęp do konta. Aktywacja konta następuje po weryfikacji wskazanego adresu e-mail na który zostaje przesłany link aktywacyjny, po kliknięciu którego konto Klienta staje się aktywne.
7. Login i hasło są ciągiem znaków ustalanych przez Kupującego, który ma obowiązek zachować ich w tajemnicy i chronienia przed niepowołanym dostępem osób trzecich.
8. Kupujący może w każdej chwili dokonywać wglądu, poprawiania, aktualizacji danych oraz usuwania konta w Sklepie.
9. Sprzedający oferuje w swoim Sklepie Produkty zgodne z ich faktycznym wyglądem i jakością wykonania. Zdjęcia i opis zamieszczony na Karcie Produktu mają wyłącznie charakter poglądowy.

§3 Zawarcie umowy i realizacja

1. Klient może składać Zamówienia przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, chyba, że z wyraźnego komunikatu znajdującego się na głównej stronie Sklepu wynika inaczej.
2. W celu złożenia zamówienia Kupujący powinien dokonać następujące czynności:
a) zalogować się na swoje konto Klienta;
b) dodać Produkt lub Produkty do Koszyka;
c) dodać rodzaj znakowania, poprzez okrelśnie obszaru oraz rodzaju znakowania;
d) wybrać plik logotypu z własnej bazy logotypów lub dodać plik zawierający logo w wersji wektorowej i/lub dodać komentarz zawierający np. uwagi bądź tekst który ma być umieszczony na przedmiocie.
e) wybrać rodzaj dostawy;
f) wybrać rodzaj płatności;
g) wybrać Adresu dostawy jeżeli jest inny niż podany w danych rejestracyjnych;
h) zaakceptować postanowienia Regulaminu;
i) złożenie w Sklepie zamówienia poprzez użycie przycisku „Zamawiam i płacę”,
co jest jednoznaczne z zawarciem Umowy i obowiązkiem zapłaty za zamówione Produkty.
3. Rozpoczęcie realizacja zamówienia płatnego przelewem następuje po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Sprzedającego oraz po dostarczeniu kompletów materiałów graficznych, co umożliwi Sprzedającemu przygotowanie wizualizacji nadruku produktów. Realizacja nadruku na zamawianych przedmiotach nastąpi po akceptacji projektu przez Klienta.
4. Nieuregulowanie przez Klienta płatności w terminie 7 dni, w przypadku wyboru płatności w formie przedpłaty, jest równoznaczne z rezygnacją Klienta z Zamówienia.
5. Zakupione Produkty wysyłane są wybranym przez Kupującego rodzajem dostawy do wskazanego przez Kupującego w Zamówieniu Adresu dostawy.
6. Faktura w wersji elektronicznej zostanie wysłana na adres mailowy klienta podany podczas rejestracji (bądź na życzenie klienta w wersji papierowej pod wskazany adres)
7. Sprzedający w odpowiedniej formie poinformuje Klienta o gwarancjach udzielonych przez podmioty trzecie dla Produktów znajdujących się w Sklepie.

§ 4 Warunki realizacji Zamówienia

1. W przypadku Zamówienia Produktu obejmującego usługę znakowania Klient zobowiązany jest dostarczyć wzór graficzny zapisany w programie Corel Draw, z tekstem zamienionym na krzywe.
2. Wiążący Sprzedającego termin realizacji Zamówienia jest każdorazowo ustalany przez Sprzedającego po przyjęciu Zamówienia do realizacji. Sprzedający przedstawi Klientowi przybliżony czas realizacji zamówienia, przy czym terminy te mogą ulec wydłużeniu w szczególności w przypadku Zamówienia obejmującego duże ilości Produktów lub braku dostatecznych stanów magazynowych u Sprzedającego.
3. W przypadku gdy po złożeniu Zamówienia doszło do znacznego podniesienia kosztów wynikających w szczególności z podniesienia cen dostawców lub wahań kursów walut, Sprzedający jest uprawiony do odstąpienia od Umowy zawartej z Klientem w okresie 30 dni do dnia powzięcia wiadomości o wyżej wskazanej zmianie cen i rzeczywistych warunkach finansowych realizacji Zamówienia, chyba że strony Umowy porozumieją się co do nowych warunków cenowych realizacji Zamówienia. Przez znaczne podniesienie kosztów, o którym mowa w zdaniu poprzednim, należy rozumieć w szczególności sytuację, gdy cena Produktu nie pokrywa kosztów Sprzedającego ponoszonych w celu realizacji Umowy. W powyższej sytuacji Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody Klienta (w szczególności utracone korzyści i szkody pośrednie) wynikające z braku realizacji Zamówienia na pierwotnych warunkach.
4. Sprzedający każdorazowo może uzależnić realizację Zamówienia od uprzedniej wpłaty zaliczki w określonej kwocie lub wyrażonej procentem wartości Zamówienia.

§5 Rękojmia (reklamacja)

1. Sprzedający ponosi odpowiedzialność wobec Klienta na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu cywilnego i kolejnych za Wady lub w przypadku gdy towar jest niezgodny z zamówieniem.
2. Wady lub niezgodność z Zamówieniem niektórych Produktów lub niektórych sztuk zamówionych Produktów uprawniają do reklamacji wyłącznie tej części Zamówienia jakiej Produkty dotknięte są wadą. Oznacza to, że Klient może korzystać z uprawnień o których mowa w ust. 3 lub 6 wyłącznie co do wadliwej części Zamówienia.
3. Klient zobowiązany jest do sprawdzenia zamówionego Towaru i zgłoszenia reklamacji niezwłocznie po jego odbiorze, jednak nie później niż:
a) w terminie dwóch dni roboczych pod względem ilościowym,
b) w terminie pięciu dni roboczych pod względem jakościowym,
4. Zgłoszenie reklamacji winno nastąpić poprzez pisemne poinformowanie Kupującego o:
a) danych Klienta,
b) rodzaju zamówionego Towaru,
c) szczegółowo opisanej przyczynie reklamacji
d) proponowanym sposobie załatwienia reklamacji.
5. Do zgłoszenia reklamacyjnego Klient jest zobowiązany dołączyć szczegółową dokumentację fotograficzną obrazującą wadliwy Produkt.
6. Do zgłoszenia reklamacji uprawniony jest jedynie Klient. Reklamacje zgłaszane przez podmioty trzecie nie będą respektowane.
7. Klient jest uprawniony do odesłania reklamowanego Produktu wyłącznie po uprzednim uzgodnieniu ze Sprzedającym sposobu i terminu wysyłki. Produkty odesłane bez uprzedniej akceptacji ze strony Sprzedającego nie będą przez niego odbierane.
8. Reklamacja nie będzie uwzględniana w szczególności gdy:
a) Produkt jest niezgodny z oczekiwaniami Klienta, które to oczekiwania nie zostały uprzednio uzgodnione ze Sprzedającym,
b) Produkt był użytkowany niezgodnie z jego przeznaczeniem,
c) Produkt nieznacznie różni się kolorem, kształtem lub opakowanie, co w nie wpływa na jego cechy użytkowe.
9. Klient jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, może:
a) żądać wymiany rzeczy na wolną od wad;
b) żądać usunięcia wady.
10. Sprzedający może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.
11. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedającego.
12. Sprzedający ustosunkuje się do przedstawionej reklamacji w terminie 14 dni od daty jej złożenia. Jeżeli reklamacja jest niekompletna, 14 termin liczony jest od dnia uzupełnienia braków formalnych reklamacji. Brak odpowiedzi ze strony Sprzedającego uważa się za uznanie zasadności żądania Klienta.
13. Sprzedający jest obowiązany według własnego wyboru wymienić rzecz wadliwą na wolną od Wad lub usunąć Wadę w rozsądnym czasie.
14. Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Klientowi.
15. Roszczenie Klienta o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady jednak nie wcześniej niż przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Klienta.
16. Jakakolwiek odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu odpowiedzialności za Wady lub za niezgodność Produktu z Zamówieniem jest ograniczona do ceny zapłaconej przez Klienta za dany Produkt.

§6 Polityka prywatności oraz bezpieczeństwo danych osobowych

1. Administratorem baz danych osobowych przekazywanych przez Klientów sklepu jest Sprzedający.
2. Sprzedający zobowiązuje się̨ do ochrony danych osobowych zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 roku. Kupujący podając przy składaniu zamówienia swoje dane osobowe Sprzedającemu wyraża zgodę̨ na ich przetwarzanie przez Sprzedającego w celu realizacji złożonego zamówienia. Kupujący ma w każdej chwili możliwość́ wglądu, poprawiania, aktualizacji oraz usuwania swoich danych osobowych.
3. Szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych wykorzystywanych w celu realizacji Zamówień przez Sklep zostały opisane w Polityce prywatności, która znajduje się pod adresem: www.idealnyupominek.pl/politykaprywatności

§7 Postanowienia końcowe

1. Kontakt ze Sprzedającym może odbywać się w formie telefonicznej lub poprzez e-mail. Aktualne numery telefonów i adres poczty elektronicznej znajduje się na stronie internetowej www.idealnyupominek.pl
2. O zmianach regulaminu i ich zakresie zarejestrowani Klienci będą̨ powiadomieni drogą elektroniczną (na wskazany przy rejestracji lub zamówieniu e-mail). Powiadomienie zostanie wysłane co najmniej na 30 dni przed wejściem w życie nowego regulaminu.
3. Zmiany wprowadzane będą z ważnych przyczyn, w szczególności w celu dostosowania regulaminu do obowiązującego stanu prawnego lub w wyniku zmian technicznych funkcjonowania Sklepu.
4. Aktualna wersja regulaminu jest dostępna w zakładce regulamin na stronie www.idealnyupominek.pl
5. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się̨ odpowiednie obowiązujące przepisy prawne. Kwestie sporne, strony rozwiązywać będą na drodze postępowania polubownego, w szczególności poprzez podjęcie negocjacji w przedmiocie sposobu rozwiązania sporu. W ostateczności sprawę rozstrzyga sąd powszechny właściwy dla siedziby Sprzedającego.

Idealny Upominek oferuje najlepsze gadżety reklamowe na rynku. Znajdziesz tu produkty, których poszukujesz dla swojej firmy. Długopisy, kubki, smycze, parasole, koszulki czy notesy nie muszą być zwykłe, urzeczywistnimy projekt graficzny, który je wyróżni. Gadżet reklamowy powinien towarzyszyć każdej kampanii promocyjnej, a materiały konferencyjne muszą znaleźć się na każdym biurku uczestnika szkolenia czy sympozjum. Jesteśmy tu po to, aby Ci w tym pomóc. Nadruk UV, grawer, druk DTG wykonamy na produkcie reklamowym w naszym parku maszyn. Znakowanie gadżetów wymaga nie tylko świetnego sprzętu, ale także precyzji i doświadczenia. Wykonamy dla Ciebie również: sitodruk, termotransfer, tłoczenie i haft. Doradzimy co wybrać i na czym polega dana metoda znakowania. Drukujemy również notesy, kalendarze, teczki, wizytówki, wszystko co może się znajdować w kategorii poligrafia. Metalowy długopis zawsze ucieszy klienta, bo jest praktyczny, estetyczny i trwały. Upominki reklamowe dla dyrektorów również mogą być z tej samej kategorii, np. długopisy Waterman czy touch peny. Oferujemy produkty na każdą okazję: prezenty świątecznie, kalendarze firmowe, gadżety dla dzieci, upominki sportowe. Możemy dopasować gifty do każdej branży, okazji lub dziedziny: gadżety motoryzacyjne, gadżety na eventy, koszulki z nadrukiem, parasole reklamowe i wiele, wiele innych. Serdecznie zapraszamy.