Korzystając z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia przeglądarki decydujące o ich zapisywaniu.
Kliknij, aby dowiedzieć się więcej o Polityce Cookies.
Tłoczenie jest to metoda znakowania, która polega na ukształtowaniu odpowiedniego wzoru np. logo firmy czy napisu na danym podłożu. Wykonujemy go na wszelkiego rodzaju materiałach skórzanych i skóropodobnych, ale także na tekturze i innych tworzywach. Najczęściej są to kalendarze książkowe, portfele, breloki, pamięci USB, aktówki czy notesy.
Tłoczenie uzyskujemy przyciskając uprzednio przygotowaną matrycę ze wzorem, za pomocą prasy tłoczącej, do materiału znakowanego. Ma to miejsce przy udziale dużego ciśnienia i wysokiej temperatury. Tłoczony może być logotyp, napis, ale także grafika, która rozciąga się na całej powierzchni gadżetu reklamowego. Metoda ta świetnie nadaje się do personalizacji i podpisywania produktów.
Wytłoczone projekty mogą być kolorowe. Aby uzyskać barwę na skórze np. złocenie, wykorzystujemy folię introligatorską – color stamping. Tak oznakowany pendrive reklamowy może być gustownym narzędziem pracy, a teczka ofertowa elegancką wizytówką firmy.
Prawie każdy upominek reklamowy, który chociaż w części jest wykonany ze skóry lub z podobnego materiału, może być tłoczony. Jednak ta metoda wymaga przygotowania matrycy. Alternatywą dla tłoczenia jest grawerowanie, czyli znakowanie bezpośrednie, które również można wykonać na tego rodzaju tworzywie, po uprzednio wykonanej próbie.
Gadżety reklamowe znakowane za pomocą tłoczenia są eleganckie i stylowe, doskonale podkreślą wyjątkowość rzeczy, z których każdy korzysta na co dzień. Odwzorowany projekt jest trwały i precyzyjny. Cena znakowania zależy od nakładu, produktu oraz od wielkości tłoczenia. Pliki z projektem należy przygotować w grafice wektorowej (czcionki zamienione na krzywe) w formacie PDF 1:1.
Zapisz się do newslettera, aby otrzymać 3% rabatu na swoje pierwsze zakupy